Γιατί η τέχνη είναι καύλα και μπορεί να γραφτεί.
Αποστολή ιστοριών - Μήνυμα προς τους αναγνώστες του ιστολογίου

Χωρίς εσάς, τους φίλους του ιστολογίου δεν μπορεί να υπάρξει αυτό το μπλογκ.
Μπορείτε να στέλνετε με ανώνυμο email την hard core, θεότρελη ιστορία σας
στο email: kokkinofaraoni@gmail.com
Καλό είναι η ερωτική σου ιστορία να έχει μια στοιχειώδη πρωτοτυπία και πλοκή, καθώς και να περιλαμβάνει ένα ψευδώνυμο. Σειρά προτεραιότητας θα έχουν οι ''γυναικείες'' ιστορίες.
Η κάθε ιστορία θα δημοσιεύεται από 1-7 ημέρες μετά την παραλαβή της.
Είναι ευνόητο πως οι ήρωες των ιστοριών θα πρέπει να είναι αυστηρά άνω των 18.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΜΑΝΑ & ΚΑΥΛΙΑΡΑ ΚΟΡΗ (ερωτική ιστορία n4)

- Χρόνια Πολλά, καυλιάρα μου! Άντε 20σάρισες.

- Ρε συ, σου έχω πει εκατό φορές να μη με λες έτσι.

- Τουλάχιστον εγώ έμεινα μαζί σου, όχι σαν τον άχρηστο τον πατέρα σου που σε παράτησε για την χαρτοπαιξία. Έλα να σε φιλήσω.

- Πάντως σε ευχαριστώ!

- Ξέρω ότι με αγαπάς πουτανάκι μου.

- Αμάν ρε μαμά!

- Έλα φίλα με. Τι είναι αυτό, βάλε λίγο γλώσσα. Μμ, έτσι μωρό μου.

- Είσαι μια πουτανόγρια καυλιάρα γυναίκα, εσύ...

- Ε όχι και γριά η μανά σου. Μια ώριμη πουτανιάρα ναι. Είμαστε ένα εμείς να το ξέρεις. Λοιπόν άκου, θα σε ξεπαρθενιάσω.

- Τι; Μ' αρέσουν τα χάδια μας αλλά μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας.

- Καλέ, μην βιάζεσαι, θα σου βρω άντρα. Σου αξίζει ένα καλό πρώτο γαμήσι. Όχι σχέσεις και μαλακίες, μεταξύ μας δεν μπαίνει κανείς.

Και που να 'ξερε η αφελής μανούλα μου με πόσους έχω γαμηθεί ως τώρα, είπε από μέσα της η κόρη.

- Περίμενα πως και πως να μου το προτείνεις ρε μαμά, ήταν το παράπονό μου. Γιατί ξέρεις εγώ είμαι τόσο πιστή σκύλα που δεν θα πήγαινα ποτέ με κάποιον από μόνη μου.

Καυλοπούτανο, λες και δεν ξέρω ότι σε έχουν σκίσει από όλες τις πάντες, είπε από μέσα της η μάνα.

- Το ξέρω μωρό μου. Λοιπόν άκου το σχέδιό μου: Θα πάρω τηλέφωνο τον παλιό μου γυναικολόγο.

- Ποιον, αυτό το χούφταλο;

- Καλέ εξηντάρης είναι ο άνθρωπος και από όσο θυμάμαι είναι φανατικός με την γυμναστική. Άσε που με έχει πάρει πέντε φορές και ξέρω ότι γαμάει καλά, δεν είναι μαλάκας. Και έχει μέτριο πούτσο, ότι πρέπει για το παρθένο μουνί σου.

- Καλά και με αυτόν απάτησες τον μπαμπά;

- Τα ίδια θα λέμε; Αφού και αυτός τα ίδια και χειρότερα έκανε. Γαμιόταν πέρα δώθε με την κάθε μία.

-  Και πως θα γαμηθώ μαζί του;

- Άστο στην πουτανιάρα σου αυτό. Θα τον πάρω τηλέφωνο αργότερα.



- Γεια σου Νίκο.

- Ποιος είναι;

- Έλα μωρέ η Τζέσικα είμαι, ξέχασες;

- Έλα για πες; Που χάθηκες εσύ;

- Χώρισα.

- Και δεν χαίρεται η μούνα σου;

- Αφού ξέρεις πόσο μ' αρέσει να με ξεκωλιάζουν.

- Πες μου όμως τι θες γιατί έχω πελάτες.

- Η κόρη μου βρε, 20άρησε.....και...καταλαβαίνεις...την τσούζει λίγο το μουνάκι της.

- Γαμώτο, τι μου κάνεις τώρα, είμαι παντρεμένος τα έχουμε πει αυτά.

- Σε παρακαλώ, καν' το για μένα.

- Και τι, θες να περάσω από το σπίτι σου;

- Ναι, απλά είναι λίγο ντροπαλή.

- Παρθένα είναι;

- Θα 'λες.

- Καλά, καλά. Έχεις την ίδια διεύθυνση;

- Ναι.

- Σε βολεύει αύριο το απόγευμα;

- Τέλεια...



Την επόμενη μέρα...

- Το έχεις πλύνει καλά το μουνί σου;

- Πεντακάθαρο είναι.

- Άνοιξε την πόρτα, ήρθε.

- Καλησπέρα.

- Καλώς τον γιατρό.

- Από εδώ η κόρη μου, η Τάνια.

- Γεια σας.

- Γεια σου, Τάνια.

- Λοιπόν, ποιο είναι το πρόβλημα;

- Νιώθω ένα περιστασιακό τσούξιμο κατά την ούρηση.

- Στην ουρήθρα ή στον κόλπο;

- Βασικά, στην όλη περιοχή νομίζω.

- Καλώς, που θέλετε να γίνει η εξέταση;

- Θα με ψηλαφήσετε;

- Ναι, είναι απαραίτητο.

- Αν θέλεις, ακολούθησε την κόρη μου στο κρεβάτι της. Θα τα πούμε μετά μωρό μου εμείς, ναι;

- Θα θέλατε να ξαπλώσω;

- Θέλω να βγάλεις όλα σου τα ρούχα από την μέση και κάτω και να ξαπλώσεις ανάσκελα.

- Μάλιστα.

- Το αιδοίο σου βλέπω ότι είναι τελείως ξυρισμένο. Γιατί;

- Αρέσει στα αγόρια μου.

- Σωστή σε βρίσκω. Πάντα με προφυλάξεις ε;

- Ναι, ναι, ξέρω.

- Λοιπόν, σήκωσε τώρα τα πόδια σου λίγο προς τα πάνω.

- Στην κλειτορίδα και στην ουρήθρα δεν βλέπω κάποιον ερεθισμό. Πονάς καθόλου στα σημεία που σε πιέζω;

- Όχι.

- Θα βάλω λίγο τζελ στα γάντια μου, για να δω τον κόλπο σου. Δεν πιστεύω να χρησιμοποιείς τρόμπα στο μουνί σου. Γιατί βλέπω κάπως χοντρά τα μουνόχειλά σου.

- Όχι, χρησιμοποιώ όμως δονητή. Λέτε να μου έκανε καμιά ζημιά;

- Δεν νομίζω. Στάζεις όμως εσύ. Καύλωσες.

- Ναι, συγγνώμη, είστε και ωραίος άντρας.

- Δεν πειράζει, νορμάλ είναι αυτά. Τώρα που βάζω το δάχτυλο μέσα στον κόλπο σου, τι νιώθεις;

- Καυλώνω.

- Δεν έχω δει υγιέστερο μουνί. Θα βάλω και δεύτερο δάχτυλο.

- Αααααχ.....

- Αν αυτό το μουνί είναι παρθένο εγώ είμαι Αγία. Μου είπες ψέματα.

- Καλά ρε μαμά, πως μπήκες έτσι μέσα. Τι να κάνω και 'γω νέα κοπέλα είμαι.

-  Γιατρέ, τιμώρησέ την... Φεύγω.

- Βάζω τρία δάχτυλα μέσα καυλιάρα μου. Τάνια δεν σε λένε;

- Αχ, ναι, ναι, ναι, αχ.

- Τώρα θέλω να σε γαμήσω.

- Καλά έλεγε η μάνα μου ότι είσαι γυμνασμένος. Αλλά είχε άδικο για τον πούτσο, είναι τεράστιος. Θα χωρέσει;

- Έχω το τζελ...μην ανησυχείς. Πρώτα όμως θα κάνουμε ένα ωραίο 69. Θέλω να τον παίρνεις όσο μπορείς πιο βαθιά στο λαιμό σου. Μμ, έτσι ναι, εστίασε και στο πουτσοκέφαλό μου. Έτσι απαλά με την γλώσσα και σάλιωνε όσο μπορείς. Μούγκριζε ναι, κάνε φωνητικά, με τρελαίνουν.

- Μυρίζει λίγο ούρα ο πούτσος σου.

- Συγγνώμη, ξέχασα να πλυθώ.

- Δεν πειράζει, μ' αρέσει και λίγο το βρόμικο.

- Ναι, εστίασε στην κλειτορίδα. Ρούφα την ναι. Θα χύσω, ααααααααχ. Τι μου κάνεις; Ααααααααχ, χύνω ξανάαααααα.

- Δεν σου έχουν πετάξει ποτέ τα χύσια έξω, με δύο δάχτυλα;

- Όχι.

- Στήσου στα τέσσερα.

- Ωωωωωχ, ο πούτσος σου μου λύγισε το μουνί. Τι καύλα, τι ωραία που μπαίνει, σκίσε με. Ναι, τράβα με από τα μαλλιά, κάνε με άλογο.

- Πουτάνα Τάνια, θα σου κάνω τον κώλο κόκκινο από τα χαστούκια.

- Ναι, ναι θα χύσω, συνέχισε. Χύυυνω...αααααααααχ.

- Εσύ τρέμεις σαν ψάρι από την καύλα.

- Καλέ τι ωραία πράγματα γίνονται εδώ; Άκουσα φωνές και είπα να έρθω. Χώστης το βαθιά, να πονέσει η μήτρα της.

- Πουτάνα μαμά.

- Τζέσικα, σκύψε τώρα που η μικρή σου χύνει ποτάμια και πιες τα.

- Μμ, τι υπέροχα υγρά....συνέχισε να την ξεπατώνεις θέλω να πιω κι άλλα.

- Αααααχ, γιατρέ τι μου κάνεις;

- Είμαι έτοιμος. Έλατε κι οι δυο σας κάτω από την πούτσα μου. Ααααααααααααα, αδειάαααααζωωωωω.

- Τα 'ριξες όλα πάνω στην κόρη μου. Ευτυχώς, για να της καθαρίσω όλο το πρόσωπο με την γλώσσα. Πρώτα εδώ στο μέτωπο που έχει το πολύ, τώρα στη μύτη της και κάτι μικρά που πετάχτηκαν στα μάγουλά της. Μμ, έχεις γευστικό σπέρμα τελικά.

- Θα δοκιμάσω αυτό που έμεινε κάτω από το πηγούνι μου. Μμμ, ξινούτσικο ωραίο.

- Ας δώσουμε μερικά γλωσσόφιλα μεταξύ μας, μαμά, για να τέρψουμε τον οικοδεσπότη μας.




Κλαίρη








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου